lørdag den 23. juni 2012

Brownie with strawberries



Uh, det' lørdag og det regner. Surt. I morges lavede jeg 'gymnastik-leg' med min lillesøster, Lærke. Det var enlig meget sjovt, og hun er virkelig blevet god til at stå på hovedet.
I går bagte jeg en chokoladekage, men jeg fik ikke rigtig spist noget, og i dag plukkede jeg jordbær, som jeg kunne komme på kagen. Jeg synes selv, at det ser rigtig godt ud, og glæder mig til at spise det, men det bliver først senere. -Kage om morgenen er ikke lige mig..

Da jeg skiftede (for et pænt stykke tid siden) URL-adresse, kunne min bloglovin' ikke følge med, men nu er jeg på bloglovin' igen:
Follow my blog with Bloglovin

I må ha' en forsat god regnvejrs lørdag.

-Knus Karen<3

5 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog og hvor ser det lækkert ud :D Skal vi følges på Bloglovin' nu hvor din virker eller som fast læser?

    //danishrebel.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mums...hvor ser det lækkert ud!:-)
    Din blog er super fin, og inspirerende!

    Knus Maria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.dk/

    - Kig hellere end gerne fordi, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud(:
    Har selv fået brownie idag.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hej Karen.
    Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Du har også selv en virkelig fin, og sød blog.

    Knus her fra - bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet