tirsdag den 26. juni 2012

En kærlighed til fletninger har jeg altid haft. Jeg synes, de kan være søde og nuttet, men også rå. -Det afhænger jo af hvordan man fletter dem. Denne fletning jeg har i dag, er meget simpel og let at lave. Jeg holder meget af den, da den også er behagelig. Håber I vil se videoen om hvordan man laver den, og det ville virkelig være dejligt, hvis I vil smide en kommentar med noget konstruktivt kritik. Tak på forhånd.


Jeg har selfølgelig og nogle billeder af resultatet:


-Knus Karen<3

9 kommentarer:

  1. Hej søde<3
    Jeg synes det er et godt indlæg, mæææn kunne du ikke lade være med at gøre videoen privat? Man kan ikke se den! ;-**

    SvarSlet
  2. Ups, det vil jeg lige rette :-*

    SvarSlet
  3. Hej Karen!
    Virkelig nice blog du har! Er blevet fast læser hos dig, så håber du vil være det hos mig :)

    http://foreverfashionfreak.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. That's really pretty!

    xoxo M
    check my blog out on: maikenms.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Very cute! I do that all the time with my hair - I can't stand having it on my face and it gives my look a real boho/gypsy vibe!
    AhkaVintage.com

    SvarSlet
  6. Wow....great tutorial! Did you see my post about braided hair "HERE"?

    Thank you so much for stopping by<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    SvarSlet
  7. This is really lovely, you have a great style. And you present it really good on your blog. Impressed. :)
    http://thepileofstyle.blogspot.com/

    SvarSlet