lørdag den 30. juni 2012

GOD SOMMER TIL ALLE


Hej søde læser,

Nu har denne blog eksistere i et halvt år, og selvom jeg har været meget i tvivl om, hvad jeg ville med denne blog, synes jeg at, det har gået godt. 40 dejlige læser er opnået, og det er virkelig en fornøjelse at lave indlæg, når I sætter et 'hak' i reaktionerne og/eller skriver en kommentar.
   Jeg har fået en idé med at lave 'ugens tema/emne', som varer fra mandag til fredag, og i weekenderne er der fri-tema. Hvad synes I?
   Nu har jeg (lang om længe) fået sommerferie. I går holdte jeg filmaften med pigerne fra klassen, hvilket var supehyggeligt. Vi så Remember Me, og vi tudede stort set alle sammen.
   Jeg beklager virkelig, at jeg ikke fik lavet et indlæg hver dag. Men tiden løb fra mig. Desværre. På billederne ovenover har jeg bare flettet pandehåret oppe fra skilningen og ned.
   Jeg er bange for, at jeg ikke får mulighed for at blogge lige så ofte, som jeg plejer. I dag tager jeg over til min mormor, (hun har desværre ikke internet,) og i morgen skal jeg til min fætters stundenterfest. Jeg bliver hos min mormor til torsdag aften, hvorefter jeg tager hjem.
   I, læsere, betyder rigtig meget for mig, og jeg er virkelig glad for at I trofast læser min blog. Tusinde kys og kram fortjener I virkelig, og jeg vil med glæde give det. I ønskes alle en rigtig god sommer! <3

-Knus&Kys Karen

1 kommentar: