tirsdag den 19. juni 2012

I can see you with my eyes closed






Disse billeder synes jeg selv er lidt, ja, creepy..., men fordi jeg er så stolt over det gik så godt, da det var første gang jeg prøvede det, ville jeg lige lægge et par billeder ud.
Lige nu sidder jeg på mit værelse med åbne vinduer, og ind kommer den dejligeste solsorte sang. Med mine amatør fløjtekunstskaber, sang jeg med solsorten på naboens tag.
Nogle 'dejlige' tysklektier venter på mig samt et par franskstile, som skal sendes. Og når ja..., geografi, må jeg ikke glemme!
Jeg ser personligt meget frem til sommerferien, og det er jeg ikke ene om. De sidste par uger har følt enormt lange og tunge, da jeg bare er skoletræt. Der er heldigvis kun 8 dage tilbage(weekenden er ikke talt med), YES!

-Knus Karen<3

2 kommentarer:

  1. Det ser sgu ret creepy ud!

    //nannakildemose.blogspot.com

    SvarSlet
  2. spooky but interesting. thank you for sharing! cool concept.

    xx rae

    http://www.loveforschoolgirl.net/

    SvarSlet