søndag den 24. juni 2012

Sankt Hans

Med Danmarks national sang tog ilden heksen, og her vil I få lidt billeder af bålet. Jeg var nemlig på Hasmark strand sammen med en veninde, Margrethe, og holdt Sankt Hans aften.
  Vi spiste aftensmad hjemme ved mig, og derefter kørte vi hen til min farmors og farfars sommerhus, hvor vi fik jordbærtærte og jordbær fra haven. Mums! Derefter gik vi ned på stranden, hvor vi så bålet brænde. Da heksen var brændt ned, gik Margrethe og jeg lidt rundt på stranden. I mens jeg eksperimenterede med min fars halvnye kamera, smuttede Margrethe sten, men jeg orker ikke at lave en gifpal til, så I må nøjes med bålet til venstre.
Lige inden vi skulle hjem blæste Johan(min lillebror) og Margrethe sæbebobler, hvilke så ret nice ud i halvmørket. Det hele har bare været super hyggeligt, og det regnede ikk'! :)

Mig

Mine fødder

Skønne Margrethe

Smukke Margrethe<3

Solnedgang




Margrethe som smutter sten

Margrethe i aktion

Vi brander heksen af! Hah


Heksen dør!

..Og det var den heks..

Det ligner lidt, at heksen har fået et døningehoved..

Bare flammer 





 Johan og Margrethe blæser sæbebobler




Det var et langt indlæg med alt for mange billeder -Håber I overlever :P

-Knus Karen



3 kommentarer:

  1. Fine billeder! Kan især godt lide den øverste lille gif!

    http://youarethedesignerofyourdestiny.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Karen!
    Super fin blog og tak for kommentaren! Måske du vil følges? - Jeg følger i hvert fald dig :-) http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    SvarSlet