mandag den 4. juni 2012

Skal vi følges? Eller skal jeg bare følge din blog?!






Før jeg slettede alle mine indlæg, fik jeg ofte kommentarer som: 'Skal vi følges?' og 'Jeg har en giveaway kørende...' Jeg har tit oplevet, at det jeg skriver ikke bliver læst (tjek evt. forrige indlæg). 
Hvorfor så lægge en upersonlig kommentar? Er tankerne sådan: "Hmm, hvis jeg nu skriver hun har en fed blog, og jeg følger hende nu, vil hun så ikke følge mig blog?" Altså mere direkte: "Jeg er ikke interesseret i din blog, men jeg vil gerne have du bliver fast læser af min blog."
  Jeg synes, det er egoistisk, for jeg synes, det er fedt, at få en kommentar til et indlæg. Jeg føler, det hele er spild af tid, når man får en helt standard kommentar, der bare er kopieret rundt på 100 forskellige blogge! Sådan tror jeg også andre har det. 
  Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg også selv har benyttet mig af metoden for det virker! Men jeg fortryder det! Og jeg har aldrig spurgt direkte om at følges, og jeg har altid læst indlægget, hvis jeg forstod sproget. 
  Hvis I ikke har noget konstruktivt og/eller personlig mening/holdning til indlæg/blog, så lad venligst være med at skrive noget. Tak!

  
-Knus Karen<3


3 kommentarer:

  1. Uf jeg forstår dig alt for godt! Man kan virkelig blive skuffet af sådan en kommentar...Du er virkelig nice at du gider at skrive et indlæg omkring det :)

    Knus :D

    SvarSlet
  2. Well.. Jeg synes også det er noget skidt hvis folk ikke læser ens indlæg, det er bare tåbeligt. Men jeg synes ikke der er noget forkert i at spørge andre om man kan følges? Så længe man faktisk har interesse i at følges, og følge med og læse :)

    - Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Alle har jo hver sin mening. Men hvis nu der er et indlæg, der kun står:"Fed blog! Skal vi følges?" -Er det ikke for kort og uinteresseret?
    Alle har selvfølgelig ret til at skrive hvad de vil, jeg synes bare ikke at man kan være det bekendt. :)

    SvarSlet