mandag den 4. juni 2012

Starter forfra

Hej søde læsere,

Jeg har været meget usikker på, om jeg overhovedet har lyst til at blogge mere. Jeg følte, jeg manglede inspiration og 'en rød tråd'. Jeg vil gerne have at indlæg er nogenlunde det samme... Altså f. eks. fotografier, debatter, mode, dyr, mit liv, osv.
Jeg vil også gerne gøre noget lidt anderledes uden helt at vide det endnu. Jeg vil gerne lave en blog, som jeg først og fremmest vil synes er sjovt at lave, men også gøre den lidt mere spænende for jer læssere. 
The Flying Rabbit kommer til indholde mange billeder, da jeg holder meget af at fotografere. Lidt 'New in'-, mode- og 'I want'-indlæg vil komme, selvom jeg før var imod det... 
Min mening om forskellige ting, vil I også komme til at høre om.
Jeg nævnte før at min blog skulle være lidt anderledes, så jeg tager gerne udfordringer op. Jeg har ikke noget imod at prøve grænser af, men jeg vil IKKE have noget med nøgenhed at gøre!

Håber I vil synes om det. 
Jeg tager gerne imod konstruktiv kritik.

-Knus Karen<3

1 kommentar:

  1. Rigtig fin blog og tak for kommentaren.
    Måske du vil følges? http://emiliekjaergaard.blogspot.dk/

    Knus :-)

    SvarSlet