mandag den 30. juli 2012

Fødselsdagsfrustrtion


I går fyldte jeg 15 år. Ja, 15 år. Føler mig ikke anderledes eller noget. Jeg er bare et år ældre. Personligt er jeg lidt anti-fødselsdag -Altså hvorfor fejre man bliver ældre? I hvert fald hvorfor gøre noget stort ud af det?
Tja,.. Fødselsdage er hyggelige, og så kan man vel se på det som, at man får sin helt personlige dag på året, hvor man bliver fejret. Blive midtpunkt og få gaver. Men hvad nu hvis man ikke vil være midtpunktet?
Årh, denne frustration kommer lige fra hjertet, og hvis I ikke forstår det her rolapyk er det helt okay.
Min familie plejer gerne ville gøre noget stort ud af fødselsdage, og jeg føler mig sær og anderledes, når jeg ikke synes, at det noget man bør...
Jeg føler heller ikke nogen forstår mig rigtigt, og det er også sikkert fordi, jeg ikke udtrykker det rigtigt, men -ÅRRRH - det er så f*cking svært!
Tænk på: Hvorfor holder man fødselsdag? Fordi man fejre den dag man er født. Hvorfor gør man det? -Og hvad er så det næste svar?!
Når men alligevel, havde jeg en hyggelig dag med min forældre og søskende. Vi gik en tur i zoo og fik spist en masse kage.
 Frøen (Hoptimisten) fik jeg af Johan og Lærke(min bror og søster), som jeg er rigtig glad for!

-Knus Karen<3

1 kommentar: