lørdag den 21. juli 2012

Godmorgen

Godmorgen kære læsere. Har I sovet godt?
Hmm, det har jeg. Lige nu sidder jeg i sengen med min dejlige mac på skødet og surfer lidt på mit langsomme net. Jeg har lige spist lækker morgenmad fra en kæmpe morgenmadsbuffet. 
Hotellet, som vi bor på, ligger lidt udenfor murene i den gamle bydel i Tallinn. Det er faktisk rart at være et sted, som man 'kender,'(jeg var her sidste år). Det er anden dag i Tallinn og i morgen sejler vi videre til Stockholm, hvor vi måske bliver en dag, hvis vi har lyst. Ærligt talt; savner jeg lidt at være hjemme hos mig selv. Savner det at være hjemme blandt normale omgivelser og venner. Savner mine dejlige kanin og kat. Ja, det er bare dyr, men det er dyr jeg holder af, så jeg synes, det er okay at savne dem. 
Jeg glæder mig også til at få et ordenligt net, så jeg kan lave nogle indlæg til jer med masser af billeder til jer om de steder jeg har været og andet. Jeg har endda fået nogle gode idéer med bloggen her. Jeg har nemlig været lidt bange for at jeg har kedet jer for meget... Så jeg har tænkt lidt! -men I får ikke noget af vide endnu.
Billedet er fra en eller anden strand i Letland, og det skal siges det blæste og vandet var hunde koldt!

*Da jeg ikke er hjemme, vil kommentar godkendelse og besvarelse komme løbende. Hav' det godt. <3

-Knus Karen<3

6 kommentarer:

  1. Lyder som om du har det godt :) Skal du til Stockholm? Har altid godt kunne tænkte mig at komme derhen, du må tage en masse billeder! <3

    SvarSlet
  2. Jeg har det også godt :-) Ja, jeg skal til Stockholm enten 5-6 timer eller en heldag, afhængig af hvad vi gider ;) Du kan tro, jeg tager en masse billeder <3

    SvarSlet
  3. Nice blog! I would like invite you to me :) Let's follow each other =]

    SvarSlet
  4. We love the sunglasses!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    SvarSlet