torsdag den 5. juli 2012

Hjemme igen

 
Disse billeder er fra i lørdags på min morfars plejehjem. Solen skinnede og det var varmt. Lærke og Johan kiggede på fisk og løb og legede, til man blev træt. Med et kamera i mine hænder stjal jeg et par billeder af dem, for det så SÅ hyggeligt ud!
Nu er jeg hjemme igen efter en dejlig uge hos min mormor, hvor vi har arbejdet i haven og spillet kort. -Og så har jeg været en lille tur i Århus, hvor jeg har købt en kjole og et par sandaler.
Åh, jeg har så meget jeg gerne vil fortælle jer, men så ville jeg kede jer ihjel! Så mine sidste ord til jer: Godnat og drøm sødt<3

-Sommer-knus Karen<3

7 kommentarer:

  1. so darling!

    http://underthefluorescents.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak for din søde kommentar! Du har en rigtig fin blog, og tager udemærket gode billeder!
    #KH Anna.
    http://quingdongding.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. stunning shots!

    <3

    ps. you can now win some awesome 4EVER WITH EVERYONE bracelets on our blog!

    SvarSlet
  4. Lyder godt nok hyggeligt. Hvor er din blog fed er vild med dine billeder:-)

    Hvad for et kamera bruger du?

    SvarSlet
  5. Tusind tak, alle!
    Jeg bruger et digital kamera:
    Panasonic DMC-TZ30

    SvarSlet
  6. Det ser virkelig hyggeligt ud! Og hvor er din blog altså bare virkelig fed! :)

    Kig endelig forbi min, hvis du har lyst!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet