tirsdag den 17. juli 2012

Internette fungere ikke...

Jep, det er noget møj! -For jeg har så meget jeg vil vise jer. Jeg har tusindvis af billeder, og jeg kunne skrive en hel roman, om hvad jeg har oplevet i den sidste uges tid. Meeen nettet på hotellet, som ellers er meget luksuriøst, fungere ikke. Surt. Jo, jeg kan sagtens blogge, og jeg har allerede lavet mange kladder, men den kan ikke uploade flere en 3 billeder... Desuden er det lidt langsomt. Jeg er virkelig ked af, at I må desværre vente. Øv.
I dag har været en meget blandet dag. Vi har både set sol og regn, og selve byen(Riga), er en køn by med interessante bygninger, som er udsmykket udvendigt med figurer og statuer i væggene. Jeg synes dog, at det hurtigt kan gå op i borde og stole, da der er caféer overalt. Der var mindst 3 caféer per gade og på pladser var der næsten ikke andet end caféer.
Dagen startede med dejlig solskin og varm luft,(så man havde korte shorts og top på), men som tiden gik kom nogle ordenlige regnbyer og temperaturen faldt(man frøs). I må have en dejlig dag uanset vejr.

*Da jeg ikke er hjemme i de kommende uger vil kommentar godkendelse og svar komme løbende. Hav' det fantastisk <3

-Knus Karen<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar