lørdag den 14. juli 2012

Krøller

Mit hår har siddet i en knold hele dagen, og det er så befriende at tage den ud om aftenen, for det føles som håret falder mere elegant. Det får i hvert fald mere volume for en stund. Piger med krøller har det nemmere med at se vild og sexet ud, synes jeg(pigen med glat og tungt hår). Jeg har altid drømt om at få store bløde krøller, som former mit ansigt rundt og feminint. Det er selvfølgelig tydeligt at se på billederne er mine krøller er unaturlige, men jeg synes nu de viser mit budskab godt. -Og hvis I så billederne uden at læse det jeg har skrevet, ville I så med det samme vide, hvad jeg synes om krøller?


*Da jeg ikke er hjemme i de kommende uger er dette et planlagt indlæg. Kommentar godkendelse og svar vil komme løbende. Hav' det fantastisk <3

-Knus Karen<3

2 kommentarer:

  1. you're so pretty! cute pictures. stop by sometime love x

    luna
    lunaoffduty.blogspot.com

    SvarSlet