fredag den 13. juli 2012

Når det er varmt..


Når vejret er så dejligt, som det er her, bliver man bare nød til at sætte håret op. Specielt når håret bare hænger tungt og dasker irriterende rundt. Jeg har i dette tilfælde bare lavet en fletning rundt om hovedet og sat den fast med et par hårnåle, hvilket er meget let, hvis man er van til at flette sit hår. -Med andre ord: Man skal lige have prøvet det et par gange.
I et tidligere indlæg har jeg vist hvordan man laver fletningen over hovedet, som er det 'svære' i denne frisure. I kan se det her.

*Da jeg ikke er hjemme i de kommende uger vil kommentar godkendelse og svar komme løbende. Hav' det fantastisk <3

-Knus&Kys Karen<3

2 kommentarer:

  1. Er vild med den frisure, laver den tit på mig selv også. Skud ud til dig og din blog! Smut eventuelt forbi min blog, og tjek mit nyeste indlæg (ville være skønt).

    http://situationbyidahofman.blogspot.dk/
    //Ida

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg kigger da gerne forbi :-)

    SvarSlet