mandag den 6. august 2012

Det regnede... ØV!

Ja, det var noget øv! Vi havde ellers planlagt, at vi skulle i Bonbon, men det regnede for meget. Og så alligevel klarede det jo op midt på eftermiddagen. Anyway! Jeg har fået tegnet en del og spillet en masse volleyball med min bror, fætter og kusine, og fordi min fætter har så meget fokus på træning, fik jeg lokket ham med til en omgang cirkeltræning! Meeen vi tog på niveau 3 ud af 5, da jeg ikke orkede mere. Hey, det var sent om aftenen! Jeg tror, han var rimelig imponeret af programmet, så jeg måtte love ham, at vi tager den på niveau 5 i morgen. Find programmerne her! Niveau 4 og 5 er ultra hårde, synes jeg!
Når men, hvis vejret bliver bedre i morgen tager vi i Bonbon-land, og regner også med at jeg tager hjem  i morgen aften.
Min blog er jo en billed blog, så her får I lige et billed af to skøjteløbere. De skøjter jo på vand!!

-Knus Karen

2 kommentarer:

  1. ØV! Håber at I kan komme derhen i morgen :) Det er et skidegodt billede! Glæder mig til at se dig torsdag, knus Ida <3

    www.ida-ba-dida.blogspot.com

    SvarSlet