søndag den 19. august 2012

DIY Necklace Headbands

Sødt ikke? Ville helt personligt ønske at jeg lige havde en halskæde, der ville kunne bruges, men det har jeg ikke. Desværre. Jeg kan godt lide denne video. Hun viser og forklarer det hele godt og forståelig. Jeg abonnere på hende, for jeg synes hun laver rigtig mange gode videoer om hår, make-up mv.
I dag er det bare varmt, og jeg skal lave lektier og andre praktiske ting. Jeg har lovet mig selv, at skulle ud og løbe. Normalt løber jeg ikke, men jeg vil gerne have gjort det til en god vane, for jeg kan godt lide det, når man først er i gang. Jeg har faktisk løbet 12 km denne uge indtil videre, og jeg har planlagt at løbe 5 km i dag. 12+5= 17 km på føste uge!

-Knus Karen

1 kommentar:

  1. DIY?! What! That's tooooo cute and it doesn't even look like DIY! :D

    Anyway Karen, I would like to tell you a little more on this new BASI network!

    You can join the Bloggers Against Social Injustice network today & help us make a difference for those whose voices are not being heard!

    Come play your part, join us and worldwide bloggers to take a stand against social injustices!

    There are different events BASI hosts to help educate and fund change to help end atrocities like sex trafficking (AKA slavery!) but to really turn heads, we need your help!

    I really hope to see you there.It's just a click away and you can make this world a better place.

    * We have GFC, bloglovin, twitter and FACEBOOK too! ^_^ *

    Cassandra
    backtofive.blogspot.com
    Bloggers Against Social Injustice

    SvarSlet