fredag den 10. august 2012

Kan det usunde liv være sundt?

Mig med en paryk. 
Hjemme igen efter at have været til sleepover. Vi havde været sent oppe og sov lææænge -halvdelen af dagen var gået før vi vågnede, haha. Spist pizza og en masse slik -ihh, hvor vi sunde! I eftermiddags hentede jeg min søster i børnehaven og så H. C. Andensen-paraden købte en italiensk gammelgads is. Normalt går jeg meget op i sundhed, men er ærligt talt ligeglad lige nu...
På tirsdag begynder skolen, og så er man vel tilbage i den gamle rutine, men jeg vil gerne lave lidt forandringer, så jeg får noget mere ud af mit sidste år i folkeskolen... Ja, niende klasse..
Jeg vil gerne blive bedre til at:
-holde fast i en sund rutine med regelmæssig motion.
-gå tidlig i seng, så jeg ikke hele tiden er træt.
-gøre de ting jeg skal før det jeg har lyst til.


Alt for nu. I må have en god weekend.

-Knus&Kys Karen

8 kommentarer:

  1. I can't read what you're saying but I love the name of your blog (:

    xAnna
    fairytalefrocks.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Skal du starte Tirdag? Du er heldig, jeg starter allerede mandag (!!!)
    -Fin blog forresten <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Tja, min lillebror skal først starte onsdag, og jeg mener også, at jeg har læst og hørt om andre der først starter torsdag, så vil ikke sige at jeg er heldig?

      Slet
  3. Love the look--j;aim beaucoup!

    Loving your blog,
    -Lauren
    http://adornlafemme.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Do I? Well, I disagree... But thanks ;)

      Slet