torsdag den 16. august 2012

Når det regner, får man fregner


Og så troede man at sommervejret endelig er kommet... Når men vejret var da i det mindste ikke koldt! Jeg har ikke været en så god blogger på det sidste, da jeg kun har lagt nogle nogle hurtige og sjuskede indlæg. Så det kan være jeg sletter dem igen. Måske. 
I morgen er det fredag. Surprise! Nej, jeg er bare glad, fordi det betyder weekenden er lige om hjørnet. Jubii! Jeg synes, det er hårdt at allerede på første (og anden) skoledag snakker alle lærerne om afgangsprøver, eksamner eller hvad man har lyst til at kalde det! 
Ærligt talt, har jeg haft en del bøvl med at lave dette indlæg, da min oplæringsplads på min blog var brugt op på en eller anden måde.. Og så kunne jeg ikke lægge billeder ud. Det iriterede mig en del, men efter en del søgen, fandt jeg ud af hvordan jeg slettede nogle af de gamle billeder, så nu skulle der gerne være lidt plads igen. Er bare super glad for at det lykkedes -Var nemlig bange for at det var slut med at blogge eller at jeg skulle starte forfra! 

 -Knus&Kys Karen

2 kommentarer: