mandag den 10. september 2012

Løb for livet

At løbe er noget jeg både hader og elsker. Jeg hader, at det er svært at tage sig sammen til at løbe, og man ikke kan løbe lige efter man har spist, medmindre man vil have ondt i maven mens man løber -ikke sjovt..
   Men hvis man har løbet mindst 2 uger ca. 3 gange om ugen, så mærker man et dejligt overskud, mens man løber. Det fjedre let i fødderne, som stiger op gennem benene, for hvert skridt man tager. Det kilder lidt i overarmene og hele vejen ned til fingerspidserne. Alt energien bruser inden i een, og et smil fremkaldes på læberne. Lykkefølelse. Derfor elsker jeg at løbe, for det giver mange positive følelser. Glæde, tilfredshed og lykke.
   Dog at komme til det mål, kan være et helved i sig selv, og det er sandsynligvis også grunden til der er så mange, der hader at løbe. Det er hårdt. Det går langsomt. Og det er kedeligt!
   Hvis man løber ture mindst to gange om ugen, kan man forbedre sin udholdenhed og hurtighed. Man får også faste flotte ben og balder. -Det vil jeg gerne have, da jeg ikke har det endnu, haha!

1 kommentar:

  1. Nice blog...love your drawings.*_*
    Maybe follow each other on BLOGLOVIN and GFC???
    My Blog

    SvarSlet