lørdag den 8. september 2012

No title

Hvor tiden dog går! Skolen presser på med stile og andre afleveringer, og jeg har lige været forkølet, så jeg har været meget træt og ikke haft overskud til at dyrke motion. Ja, jeg ved det er dumt, for det er motionen, som giver overskuddet, men I kender godt følelsen at man bare er for træt og så gider man ikke...
I går brugte jeg min eftermiddag på at lave lektier og skrive engelsk stil. Lidt nedern. Om aftenen så jeg Friends with Benefits(Bollevenner), og det var en okay film. Jeg synes, den var enormt gennemskuelig,  og manglede lidt spænding i handlingen. -Jeg synes ikke, problemet/katastrofen i filmen var stor nok.
Billedet er et screenshot jeg tog, mens jeg så den.
I dag skinner solen, og jeg er super glad. Alt for nu, og I må have en forsat god lørdag.

-Knus Karen


1 kommentar: