søndag den 16. september 2012

Søndagstanker

Mine søndage bliver for det meste brugt til det jeg ikke når om lørdagen. Og hvad jeg ikke når om søndagen, skal jeg nå i hverdagen, og hvad jeg ikke når i hverdagen, skal jeg nå i weekenden. Og sådan kører det i cirkel=ting som jeg aldrig får gjort. (Det irritere mig!) 
Billederne er af min sopran-fløjte(Blokfløjte), som jeg synes er utrolig smuk. Ibenholt, som er den træ-sort, den er lavet af, er fantastisk smuk, efter min mening. Den giver også en dejlig lyd, som er over en million gange bedre end en billig plastik fløjte. 
 Jeg tror ikke, jeg har præsenteret mine fløjter før? Har jeg det? 
Anyway! Jeg har gået til blokfløjte, siden jeg var ni år og begyndte i tredje. Det er fem år og er nu i gang med mit sjette. Det er lang tid.

Hvordan ser I på blokfløjten? Er det et nørdet instrument?

8 kommentarer:

  1. Super fin blog du har!
    Håber da at du lige vil tage et kig forbi min: http://www.belive-johannebaadsgaard.blogspot.dk/

    -johanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :-) Det vil jeg da helt sikkert :)

      Slet
  2. this is very creative, love it!
    check out my latest Paris post :)

    SvarSlet