fredag den 12. oktober 2012

Red lips!

Som I nok har bemærket har der været stille på bloggen, og det beklager jeg virkelig, igen. -Men jeg mener det! Jeg har lovet jer billeder fra London, og det vil I også få før eller siden. Det har I mit ord på.
Denne læbestift er ret gammel og knald rød, men den er virkelig flot. I London har jeg købt en ny(til 20 kr. -Billigt!), men den har en pink en tone over sig, så den giver et andet look.
I dag er det fredag, og i dag har det været skolernes motionsdag, og jeg gået orienterings løb med mine veninder. Det var både koldt og hyggeligt. Jeg har nu efterårsferie, og vil ikke være meget hjemme, da jeg skal over og besøge mine bedsteforældre og være sammen med mine skønne veninder. <3 p="p">
Skal I noget spænende i efterårsferien?

3 kommentarer:

  1. Flotte røde læber - det klæder dig!

    SvarSlet
  2. Fine læber! Altid et hit, hvis du spørger mig ;)

    Din blog er i hvert fald super fin! måske du vil følges??
    Min veninde og jeg har lige startet en ny blog op, den er helt ny - men der vil snart komme en masse forskellige billeder og inspirerende tekst. Jeg håber i hvert fald at du vil kigge forbi, og evt smide en kommentar.

    http://idamichelle.blogspot.dk/2012/10/ida-johanne.html

    Masser af tanker fra Ida

    SvarSlet
  3. great pics!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    SvarSlet