lørdag den 1. december 2012

1. december

I dag er det 1. december, og jeg har allerede fået en forsmag på jule søde overraskelser.  2 skrabekalendere og 2 chokoladekalendere plus en decembergave som var nogle svømmebriller. I går bagte min mor og Johan(min bror) æbleskiver, hvilket var super lækkert og julet. Jeg føler mig så heldig og glad lige nu. En lille pakke kom til mig i torsdags, en forsinket fødselsdagsgave, som er et foto- og videoredigerings program. Uhh, jeg er så glaaaaad!!! Og føler mig så heldiiiig!!♡
I dag fejre min familie og jeg min farmor fødselsdag, hvilket har været super hyggeligt ♡ Til dagen havde jeg syet mig en kjole, som I vil få at se i kommende dage ♡ I må have en dejlig lørdag aften ♡

-Knus Karen♡

4 kommentarer:

  1. Adobe elements, det er da ret dyrt, er det ikke? :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo og nej. :-)
      Går man I skolem eller er man lærer, kan man få rabat til omkring halv pris. Det kostede ca. 750 kr. for både foto- og videoredigeringsprogrammet. ;)

      Slet
  2. Svar
    1. It is not a book ;-) It is a photo and video editing program :-)

      Slet