lørdag den 12. januar 2013

En uventet dag

Dagen i dag har været meget overraskende og stresset. Da jeg var ved at redigere billeder til dette indlæg(kl. 12), ringede min mobil. Det var en veninde, som var faldet og slået sin fod hårdt, og hun og en anden veninde, skulle hjælpe med at servere til vores dansklærers runde fødselsdag. Jeg blev nød til at tage afsted i stedet for hende, og jeg skulle møde op 12.30. -Så det var pænt stressende, og der var meget, som skulle serveres og vaskes op. Det var først for ca. en time siden vi fik fri, så lige nu er jeg træt. Meget træt.
I denne uge har vi haft projektuge, hvilket tog alt min tid, og efter vi havde afleveret vores skriftlige del af projektet, var jeg fuldstændig udkørt. Om aftenen skulle min familie og jeg i svømmehalen, hvor jeg svømmede 82 baner a 25m(2,1 km) på ca. 55 min, og det skal lige siges, at det er ikke særlig tit, jeg svømmer!
Billederne er taget her i formiddags. Istapperne hang på mine vinduer, da jeg åbnede dem, så det måtte jeg lige have nogle billeder af.

-Knus Karen♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar