mandag den 21. januar 2013

Hvad så nu?

Min krop er øm, og mit hovede er træt, og jeg skal nu til at læse Det Forsømte Forår færdig. -Den er lidt kedelig efter min mening. Derudover skal jeg lave en masse tysklektier. Øv.
Hvis jeg får tid bagefter, vil jeg gerne tænke lidt på bloggen. Som I nok har fornemmet, er jeg gået lidt død i blogningen. Det er svært at komme op med noget nyt hver gang. Hver gang jeg sidder foran min computer og skal til at lave et indlæg, tænker jeg: "Hva' så nu? Hvad skal jeg lave? Hvad vil I se?"
Ærligt er jeg også begyndt at savne lidt respons. Det ville være rart, hvis I ville bare sætte et 'hak' ved det antal hjerter, I synes indlægget har fortjent. Det er der også nogle af jer, som er begyndt på, og det skal I have tak for. Det giver mig mulighed for at finde ud af, om det jeg blogger om vækker interesse hos jer læsere. I er mere end velkomne til at skrive et forslag til bloggen som kommentar under indlægget. Tak på forhånd.

-Knus Karen♡

3 kommentarer:

  1. Fedt billede!

    http://www.camillasperspektiv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Fed header. Tak for kommentaren på min blog, jeg vil gerne følges :-)

    Følger dig nu, og håber du vil gøre det samme!

    knus

    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet