torsdag den 31. januar 2013

Lillebitte

Lillebitte føler jeg mig lige for tiden. Tiden går hurtigere end jeg kan følge med. Lektier hober sig op i kæmpe bunker. Jeg har hverken tid eller overskud til at øve blokfløjte. Aftenerne går med at kigge på gymnasier. Det er tid til at vælge. Weekenden gik med fødselsdage og Kultur Weekend med YFU... Og flere lektier! Nu kommer terminsprøverne. I dag skal jeg op i biologi og geografi. Og hvad så bagefter? Hvad vil jeg efter Frankrig? Hvilket gymnasium? Vil jeg være læge, ingeniør, dyrelæge, forsker eller noget helt andet bagefter? Føler mig lillebitte lige nu. Lillebitte i dette samfund. Så lille som et enkelt snefnug i et land dækket af sne.

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, er helt vild med, at man kan se snefnuggene :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet