fredag den 15. februar 2013

Det er FERIE

Har ikke så meget at sige.. Eller har jeg? Nu har jeg fået vinterferie. Jubii!! På søndag skal min familie med fætter og kusine og bedsteforældre holde fastelavn, da vi ikke havde mulighed for det sidste weekend. De er alle tre år eller mere yngre end mig. -Altså min fætter og kusine. Johan og Lærke(bror og søster) er (selvfølgelig) også yngre end mig. Jeg tror ikke, at jeg vil klædes ud. Jeg gider faktisk ikke, og det har jeg heller ikke gidet de sidste 3-4 år. Nok bare fordi, det aldrig har sagt mig så meget at blive klædt ud.
På mandag tager jeg bussen til Østrig med min far og Johan. Ned ad de stejle bakker skal vi suse. Uhh, hvor jeg glæder mig! Og jeg kommer først hjem igen søndag. Har I ferie i uge 8? Og hvad skal I lave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar