mandag den 11. februar 2013

Tid til at vaske tavlen ren

Som tiden dog går, mens hovedet er fyldt med deprimerende tanker. Tiden varede en evighed, og alligevel blev man overrasket over, hvor hurtigt den går. Dog har man brug for en ny start en gang imellem, og det er vidst det jeg har brug for. Desværre tror jeg ikke, jeg kan få alting til at blive ved det gamle igen. Mest fordi jeg vil ikke kæmpe den kamp. Man skal vælge sine kampe, og denne kamp vælger jeg ikke.
Jeg fik en kold skulder, og det gjorde ondt. Det gør det altid, og det mest skræmmende er hvordan mit liv gentager sig igen og igen. Det er bare nye mennesker. Det fortæller nok noget om, hvor lidt jeg forandrer mig i forhold til andre.
På en den ene side gør disse forandringer ikke noget, men jeg vil nok savne det gamle. Det er altid svært, men jeg har prøvet det før. Flere gange. Og hver gang kom jeg igennem det og fandt nye veje i tilværelsen. Det kan jeg også nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar