lørdag den 30. marts 2013

Mon påskeharen kommer forbi?

Påske, gækkebreve, påskefrokost, påskemiddag, påskehare og påskeæg, -Hvilket er et par stikord, som dækker min påske godt og vel. En masse god familietid bliver der tid til. Både i den ene og den anden ende af landet.
Det var i mandags hjemme hos mormor. Og tænk engang så kom påskeharen forbi. Bogstavelig talt. Ikke i en erinding fra dengang jeg var mindre, husker jeg, at jeg har set harer så tæt på (i påsken), og pludselig ligger der små chokoladeharer i haven. Sjovt. ♥ Gad vide om...
Nu er der kun to dage tilbage af ferien. Æv. Det kan godt være, der kommer lockout, men jeg skal i skole alligevel for at have engelsk, matematik og geografi, da lærerne er ledere. Æv, æv, æv ... 
Håber I har haft det super indtil da, og at I fortsat får en dejlig ferie uanset hvor lang den bliver! ♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar