onsdag den 27. marts 2013

Onsdag i påskeferien

I dag har jeg intet lavet. Bare slappet af. Dejligt har det været, og det er det, man har ferier til. De sidste par dage har jeg besøgt min mormor og været i Kattegatcenteret, hvor jeg har taget alt for mange billeder, men det var ikke alle fisk, der var lige nemme at tage billeder af.
Efter dette indlæg er færdigskrevet og publiceret, tager jeg lige et smut i fitness. Jep, jeg er hoppet på sundhedsbølgen. I hvert fald med motionen. Kosten må (desværre) nok vente til efter den oprindelige ferie. Det vides jo ikke, hvor lang den bliver...
I aften kommer min kære veninde Ida, da hun gerne vil 'introducere' mig for P3 Guld. Jeg har da hørt om det, men endnu ikke set det. Det skal nok blive smadder hyggeligt. I må have en fortsat dejlig ferie. Knus herfra✰

4 kommentarer: