mandag den 22. april 2013

Details

Top/H&M    Nederdel/H&M

Så kom de lovede detajler. Jeg havde ikke lige mulighed for at fotografere mig i selv i hel figur, men det har har Lærke gjordt for mig(tidligere indlæg).
  Puha, hvor er jeg træt i dag, og så skulle man i skole kl. 9:10. Æv bæv bussemand! Jeg har simpelthen fået så meget god mad og kage hele weekenden, så morgendagen er levet på kaffe. Det er ikke godt får kaffe-afhængige-mig, men ellers ville jeg sove, og det er jo ikke meningen.
   I dag skal jeg have øvet en masse blokfløjte, i skole igen og bagefter til en ekstra blokfløjtetime. Så der er en del, der skal nås.
 

2 kommentarer:

  1. Tak for kommentaren på min blog, jeg følger dig nu :)
    Vil du følge tilbage på bloglovin?

    Rigtig fin trøje!

    -mariapicardkai.blogspot.dk

    SvarSlet