søndag den 21. april 2013

Familie-fødselsdage

I går holdte vi før-fødselsdag for Lærke, hvor vi inviterede lidt familie. Vi fik en masse lækkert til frokost og en masse kage til eftermiddagskaffen. Det har også krævet en masse forarbejde, hvor jeg har været oppe til midnat, og stået op kl. 8 morgenen efter for at arbejde videre. Kagen på billedet er kun en af de hundrede tusinde ting, jeg skulle nå at lave. Lærke ønskede at Hello Kitty skulle være pynt lagkagen, så hende skulle lige tegne. Det tog kun en halv time.... Og så tegne jeg et øje forkert med brun glasur på hvid. Møj. Men gæsterne var imponeret, selvom jeg var langt fra tilfreds. Men det vil jeg nok heller aldrig blive, når jeg laver sådanne kreationer. Hihi.
    I dag er det min fars (rigtige)fødselsdag, så vi har bagt boller og lagt en ny lagkage sammen. Og den er pyntet med et æbletræ af glasur, fordi det var det, han har ønsket sig. Vi får også besøg af lidt mere familie i eftermiddag, så dette er virkelig blevet til en ren fødselsdags-weekend. ☆

1 kommentar: