lørdag den 6. april 2013

Forandringer fryder

"Når, hvad skal vi så gøre ved dit hår i dag?" spørger frisøren. "Bare spidser," lyder mit svar. Men mine gentagne tanker om pandehår kom jeg til at sige højt. Frisøren syntes ikke, det lød som en dårlig idé, men jeg kunne tænke lidt over det, mens hun klippede det lange hår. Okay, lidt mere end spidser skulle af, blev jeg enig med mig selv om. Der røg nok 7-8 cm af længden, men jeg synes underligt nok, det er en fornøjelse at se mit hår blive klippet kortere. At man kan se det har vokset siden sidst.
"Så, hvad gør vi med pandehåret?" spørger hun. "Vi gør det," sagde jeg. "Vi klipper det squ!" I værste tilfælde måtte jeg sætte det op. Heldigvis var det en bekymring til spilde, for nu er jeg smadder glad for det. Jeg huske endnu sommerfuglene i maven. Der var så mange, at jeg ikke ture at se mig selv i spejlet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar