tirsdag den 16. april 2013

Had-kærlighed

Siden i slutningen af december sidste år, har jeg haft mit 'nye' kamera Canon 650d med standard objektivet, og dog er det først nu, at jeg får taget mig sammen til at læse brugsanvisningen. Det er selvfølgelig kun alle de der basisting, man kender i forvejen, der står der, men det er nu meget rart at med lidt lær-dit-kamera-at-kende-leksion. Jeg synes faktisk selv, at jeg er blevet en smule klogere. Gad vide om billedkvaliteten på bloggen bliver bedre i fremtiden. Jeg vil da gøre et forsøg, og jeg håber, I vil synes det. Bare følge mottoet: Øvelse gør mester! Det vil jeg i hvert fald!
   Når men, i dag legede jeg med mit dejlige kamera ude i det dejlige solskinsvejr, og så kommer Findus og vil aes. Jamen, jeg syntes jo lige, at han godt kunne gå sin vej, for jeg havde ikke tid, men det mente han ikke, han kunne, så han blev. Det var lige før, man kunne se sorte kruseduller over mit hovede af irritation. Min elskede kat har det lidt med at komme på dit forkerte tidspunkter i følge mit dagsprogram. Dog må man så også se i øjnene, at det har den jo ikke en chance for at vide, så han fik lov til at være med. Og det var også hyggeligt, må jeg indrømme. Han er nemlig en smadder dygtig fotomodel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar