onsdag den 22. maj 2013

Qui parle français?

Dagen i morgen står i det franske sprogs tegn. Først skal jeg op til fransk FSA, og derefter skal jeg op i DELF prøven, som er en fransk prøve, som kan give én adgang til franske skoler. MEN jeg ved nu ikke, hvor meget jeg får brug for den, for selvom jeg skal til Frankrig til næste år som udvekslingsstudent. Når men, jeg tager den i hvert fald, for så er det prøvet, og måske kan jeg bruge den til noget en dag.
      Mine dage bliver mere og mere travle, og nu er der efterhånden virkelig taget hul på de mundtlige prøver. Har stadig lidt ondt i maven ved tanken om 6 mundtlige prøver i løbet af juni måned plus alt det andet, som er planlægning af sidste skoledag(om aftenen), kostume, forberedelse til underholdning for skolen, dansk synopse, finde tøj til dimensionsaftenen og forberede mundtlig fransk, som jeg skal op i om 11 dage...
      Jeg håber virkelig, at det er forklaring nok, for at jeg ikke har været særlig aktiv, og jeg vil nok (desværre, desværre, desværre!) ikke været meget mere aktiv i den kommende måneds tid. Håber I har det godt, allesammen derude. Knus herfra❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar