søndag den 9. juni 2013

Alt det som er uinteressant

Tja, overskriften beskriver enlig alt det, der foregår på denne blog fortiden, noget så uhyggeligt godt. De sidste mange, mange indlæg har været rent ego og fuldkommen uinteressant for jer læsere. Men desværre har jeg et fyldt program, og det er kun i de små lufthuller, jeg får mulighed for at tænke på lidt blogning, som hverken er kreativt, interessant eller inspirerende for tiden. Desværre.
     Dette er en foto-blog, og derfor handler det enlig om billeder. Men billeder af hvad? Ja, det er så det, som jeg ikke kan blive enig med mig selv om! Primært, tager jeg rigtig mange billeder af blomster, og det gør jeg, fordi de er flotte og meget lette at tage billeder af. Men så interessant er det ikke at kigge på blomster-billeder. Det er uoriginalt og en smule kedeligt...
     Jeg tænker tit på, at det kunne være sjovere at tage kreative billeder af mennesker, men jeg synes, det er svært. Ikke at tage situationsbilleder til fest, fødselsdage, jul, påske og Gud ved hvornår, men det at skulle finde locations, instruere folk og skabe et gennemtænkt (og kreativt) billede. Det synes jeg er svært.
     Det er også en af grundene til at jeg foretrækker at tage billeder af dyr. De skal nemlig ikke instrueres. Man kan bare placere dem, hvor man synes, og håbe på at de kigger den rigtige retning...
     Tja, dette indlæg er måske ikke mere interessant en alle de andre, og I er nok (måske) ikke blevet klogere på, hvorfor I følger den. Men jeg vil gøre mig nogle tanker i den nærmere fremtid om, hvad jeg vil men denne blog. Og hvad jeg ellers vil.

2 kommentarer:

  1. Tag udfordringen op med at tage billeder af mennesker :-) Ellers bare blog en gang i mellem når du har noget at fortælle eller vise. Det kan ellers godt blive en smule kedeligt og hverdagsagtigt.

    Hilsen den nogenlunde faste læser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for opbakningen :-) Det altid rart at vide, at man har nogle nogenlunde faste læsere :-)
      Det er lige nøjagtig det, det ikke må blive: Kedeligt og hverdagsagtigt. -Og det er lidt det, som det bliver. Så jeg skal nok til at tage udfordringen op en dag, hvor jeg har tid. ;)

      Slet