onsdag den 5. juni 2013

Den røde kappe

Jeg fik i går taget mig sammen til at få taget et par billeder af kappen, og her er de. Det blev resultatet efter 5-6 timers arbejde, tror jeg nok. Det var hætten, der tog længst tid, da det gik op for mig, at jeg blev nød til at sy for i, for at skjule syningerne. -Dobbelt arbejde.. Men jeg er rigtig glad for resultatet.
     Den er lidt krøllet på billederne, da den bare havde været kylet væk, da jeg havde lidt travlt, da jeg kom hjem efter Eventyrhaven, og skulle nå bad og klæde om inden afslutningsfesten om aftenen, som btw var hyggelig.
     Lige nu begraver jeg mig i engelsk-forberedelser, men kan ærligt talt ikke koncentrere mig lige nu, så efter dette indlæg, vil jeg gå ned og lave noget kaffe. Og så er det tilbage til arbejdet!

1 kommentar: