fredag den 14. juni 2013

Min dejlige Macbook kom!

Ja, men faktisk fik jeg min gamle tilbage efter 7 uger, da de først efter 7 uger fandt ud af at den ikke kunne repareres, ville de sende mig en ny computer. Laaangt om længe! Ville næsten ønske at jeg bare havde spildt en kop kaffe over den, så ville forsikringen bare give mig en ny uden ventetid. Men det var  jo ikke det, der var problemet med computeren. Der var problemer med harddisken, så computeren kun ville tænde og sige kliklyde. Surt.
     Så nu hvor jeg har fået en ny, skal jeg skynde mig at få installeret mit elsket og savnet photoshop program igen. Det er helt underligt, at jeg har undværet det i 7 uger. 

Når men via bloggen, vil de kommende indlæg være af blandede genre, indtil jeg får kørt bloggen ind på rette spor. Jeg ved ikke endnu hvor lang tid, der vil gå. Knus herfra ❤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar