mandag den 3. juni 2013

Mundtlig fransk

Så har jeg været oppe til min første mundtlige prøve nogensinde, og hvor jeg lettet. Det var langt fra så skræmmende, som jeg havde troet, og af en eller anden mærkelig grund var jeg ikke særlig nervøs. Det gik også godt. Jeg fik en god karakter, som jeg er yderst tilfreds med.
Og nu hvor solen skinner, er mit humør helt i top, så jeg tog lidt billeder af par blomster, son jeg lige havde vandet. Ikke fordi at de hundrede andre blomster-billeder jeg har, forhindrede mig i at tage nogle flere...
Desuden jeg har ikke fået min computer tilbage endnu, så jeg kan ikke hive de gamle billeder frem lige for tiden. -Eller det gjorde jeg, men de have slået et kæmpe hak i aluminiumet på min computer, og der var stadig problemer med harddisken, så de fik den tilbage igen. Så jeg bliver nød til at vente noget tid endnu. Æv!
I må alle have en super dejlig sommer-argtig dag!❤

1 kommentar:

  1. flotte billeder! Tjek min blog ud http://activitybyline.blogspot.dk/

    SvarSlet