mandag den 3. juni 2013

Sidste Sommer

Kiggede lige en masse gamle billeder igennem på min ekstern harddisk, og jeg blev helt nostalgisk. Hvor har jeg altså mange gode minder med de mest fantastiske personer i min verden. I de bedste minder genoplever jeg alle de følelser, jeg havde (specielt glæde), hvorimod andre 'husker' man hvordan man havde det, uden man 'føler' dem. Det er specielt de minder med de mennesker, som man ikke rigtig har et forhold til mere..
Billeder her var fra en bålaften hjemme i min have en sommeraften. Jeg havde to skønne veninder på besøg. Margrethe og Ida. Johan havde også en ven fra sin klasse på besøg. Og Lærke ville også være med. Det var sørme en hyggelig aften.
Har I det på samme måde, når I bliver mindet om gode tider?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar