torsdag den 18. juli 2013

Der er vist gået lidt sommerferie i den...

Solen skinner og jeg er udenfor i så mange af dagtimerne, der er muligt. Spiser hjemmelavet is og kage, laver smoothie, læser bøger, er sammen med veninder og shopper en smule. Ja, der er det, jeg har lavet efter har været igennem Slesvig og området omkring på vej mod skønne Amsterdam. Ja, det var en skøn og en smule anderledes by. 
   Derudover har jeg over 600 billeder fra min farmors og farfars guldbryllup, som jeg næsten er færdig med at redigere, der skal laves til et slidshow, fotobog og talerne samles på en video. Og så er der også over 1000 billeder og video'er fra Amsterdam -så der er riiiigeligt for mig at lave. Men jeg kan godt lide at redigere og lege med billeder, så jeg klager ikke! Håber I nyder jeres ferie

2 kommentarer: