onsdag den 3. juli 2013

Sol, sommer, strand, Dyrehaven, kapervogn, Bakken og Cirkusrevyen!

Ja, overskriften er vidst nøgleordene for min dag i går. I anledning af min Farmors og Farfars guldbryllup gav min familie og jeg dem en familiedag. Vi startede med at få eftermiddagskaffe med hjemmebagte hindbærsnitter, bagefter kørte vi rundt i Dyrehaven i kapervogne(vogne trukket af heste), derefter gik vi lidt rundt på Bakken og prøvede et par forlystelser. Vi fik stegt flæsk med persillesovs til aften, - hvor dansk kan det blivet?! - og dagen afsluttes med en tur i cirkusrevyen. Solen skinnede, så man fik lige fornemmelsen af sommer, men så heller ikke mere. 
     Og i dag er det min Farfars fødselsdag. Hip, hip hurra! Så der er både blevet sunget og flaget, trods vi alle var lidt udasede efter sådan en dag. Men vi har ferie, og det er dejligt. Nyder I jeres ferie?

1 kommentar:

  1. Ej hvor lyder det hyggeligt!
    Jeg elsker virkelig dyrehaven, kunne vildt godt tænke mig at kører i de der hestevogne :)
    Ja, det er så dejligt med ferie!

    kram
    http://naomibeatrizstinus.blogspot.dk/

    SvarSlet