onsdag den 31. juli 2013

Solskin og cykeltur

Dejligt vejr og om en god times tid sætter jeg mig cykelsadlen og begiver mig ud på en 11,8 km lang cykeltur. Jeg skal enlig bare besøge en bekendt, men det er for at få lidt motion ind i ferien, for det har jeg ikke været så flittig til.
   I går fik jeg tvunget mig ud for at løbe 5,6 km, hvilket jeg for tre uger siden syntes var piece of cake, men i går var det hårdt og ikke spor sjovt! Hvorfor stopper man midt i en god rutine, når det er så hårdt at starte forfra? Det er jo lidt dumt, når det kommer til stykket... Når men nu er jeg igang igen, og i dag får jeg cyklet mange kilometer: I morges cyklede jeg Lærke i børnehave(3 km) og om lidt skal jeg på besøg(11,8 km) og hjem igen (11,8 km). Hvilket giver 26,6 km i alt, og selvom det ikke lyder af meget, er det altid en start! Knus herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar