søndag den 4. august 2013

Sommer i Skagen

Jeg var i Skagen for en uge siden med min familie. Det var en ren afslapnings og hyggetur. Vi gik Skagenby, stak fødderne i de to have på Grenen, kiggede en smule på Skagensmalernes værker og huse, løb op og ned at de kæmpestore sandbunker på Råbjerg Mile og tog til Kannestederne om aften for at bade. Solen har skinnet hele tiden, hvilket har være super skønt og gav rigelig lejlighed for at spise is og stikke fødderne i vandet! Men man har dog skulle være opmærksom på brandmænd, for dem var der mange af. Blev brandt en smule en gang. Av. 
      I går var jeg til Oh Land koncert på Dexter med min veninde, Ida. Vi sad maks 10 meter væk fra hende, og hun gjorde det virkelig godt, selvom koncerten var lidt kort. Kun en time og et kvarter. Hun spillede primært numre fra hendes nye album, og de gamle 'hits', som bl.a. Sun of the gun og White nights. Jeg er virkelig glad for, at jeg kom ind og hørte hende live. Da jeg er ret fascineret af hende.
     Alt for nu. Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar